بازدید قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور از استان خوزستان

بازدید قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور از استان خوزستان

مهندس صفر پور طاهر قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی به اتفاق همکاران ستاد مرکزی با هدف بررسی وضعیت بیمه کشاورزی استان خوزستان و تسریع در فرایند پرداخت غرامات مزارع خسارت دیده ناشی از حوادث قهری این استان طی سال زراعی 93-92 به مدت 2 روز ازخوزستان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی خوزستان در روز نخست در نشستی که با حضور اعضای گروه خدمات بیمه ای استان، ناظران مقیم، مدیران شرکت‌های خدمات بیمه ای و ارزیابان خسارت برگزار شد، مهندس صفر پور طاهر درباره عملیات اجرایی بیمه کشاورزی استان و چگونگی ارتقاء خدمات دهی و نحوه انجام امور به صورت ضابطه مند و اصولی مباحثی را مطرح و تاکید کرد در سالی که از جانب مقام معظم رهبری مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است لازم است همه دست در دست دهیم تا به تولیدکنندگان به بهترین نحو خدماتی درخور و شایسته را ارائه دهیم.
وی توجه به قوانین و اجرای صحیح مقررات و رعایت احترام و حفظ عزت مردم و حسن برخورد با بیمه گزاران را خواستار شد و دقت، سرعت و صحت را سه مولفه اصلی عملیات خدمات دهی به کشاورزان برشمرد.
در این نشست صمیمانه قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با کارگزاران به بحث و تبادل نظر پرداخت و تصمیماتی در زمینه بهبود امور اتخاذ شد.

قالب دلخواه شما