برگزاری همایش سراسری رؤسای شعب مدیریت استان خراسان رضوی

برگزاری همایش سراسری رؤسای شعب مدیریت استان خراسان رضوی

اولین همایش سراسری رؤسای شعب استان خراسان رضوی درسال 1393روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی در آغاز این همایش که با حضور دکتر طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل ، دکتر خسرو شاهوردی مدیراموراعتبارات و وصول مطالبات همچنین رؤسای 146 شعبه این مدیریت برگزارشد، دکتر طالبی طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت سرمایه انسانی ، موفقیت های حوزه سرمایه انسانی را زیربنا و مایه تداوم سایر موفقیت های بانک دانست و به نقش رؤسای شعب درایجاد فضای سازمانی بالنده برای پرورش سرمایه انسانی بانشاط و با انگیزه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه نامگذاری سال های 92 و 93 این بانک با عنوان سرمایه انسانی به دلیل اهمیت و نقش سرمایه انسانی صورت گرفته است گفت: وظیفه اصلی ایجاد نشاط سازمانی درشعب به عهده رئیس شعبه است.
دکتر خسرو شاهوردی مدیراموراعتبارات و وصول مطالبات نیز به عنوان دیگر سخنران همایش با اشاره به موفقیت های استان طی سال 92 ، این سال را سال موفقیت های استان خراسان دانست و افزود: عملکرد استان خراسان رضوی درپرتفوی عملکرد بانک دارای وزن شایان توجهی است که این موضوع نقش شعب خراسان رضوی را بیش از پیش مهم ساخته است.
مهندس فرهاد فنودی مدیرستادی استان خراسان رضوی نیز در سخنان خود گزارش مبسوطی از عملکرد استان طی سال 1392 ارائه کرد. فنودی با اشاره به اینکه ما با اتکاء به توانمندی سرمایه انسانی توانستیم عملکرد بی سابقه ای را محقق سازیم، حضور مدیرعامل را نشان قدرشناسی ایشان و ازسوی دیگر مایه عزم و میثاق و مسئولیت بیشتر همکاران درحفظ موفقیت های بدست آمده دانست.
مدیرشعب استان خراسان رضوی با برشمردن اقدامات و برنامه ریزی های انجام گرفته برای تدوین نقشه راه سال 1393 فرمایشات مقام معظم رهبری درنامگذاری سال 1393 به سال فرهنگ واقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی و نیز تأکید مجدد مدیرعامل محترم برنقش بی بدیل سرمایه انسانی درتحقق و تداوم موفقیت عملکردی را پشتوانه تداوم حرکت بالنده استان دانست و اظهارامیدواری کرد: درپایان سال کارنامه ای درخورشأن و انتظارات از استان ارائه کنیم.
درادامه وی به ارائه 8 ضلعی « نگاهی به خودمان » که توسط دکتر طالبی درسمینار مدیران کشور مطرح شده بود پرداخت و دراین خصوص پاسخ سئوالات را از رؤسای شعب خواستار شد.
گفتنی است درادامه همایش پانل های تخصصی با حضور مدیران گروه های ستادی و نیز کارشناسان مربوطه تشکیل و راهنمائی های لازم به شعب صورت گرفت.
همچنین درحاشیه این همایش لوح سپاس خدمت به 6 نفر از همکارانی که در 6 ماهه دوم سال گذشته به کسوت بازنشستگی نائل شده اند ازسوی مدیرعامل بانک اهدا  و از 22 رئیس شعبه با اهدای لوح قدردانی شد.

قالب دلخواه شما