دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی و تعاونی مرغداران مرکز با دکتر طالبی

دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی و تعاونی مرغداران مرکز با دکتر طالبی

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تعاونی مرغداران مرکز و مجمع ملی خبرگان کشاورزی با دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این نشست ها که به صورت جداگانه روز یکشنبه 25 تیر ماه و در ادامه دیدارهای دکتر طالبی با تشکل‌ها واتحادیه‌های بخش کشاورزی برگزار شد، دکتر طالبی طی سخنانی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، نقش اتحادیه و تشکل‌ها را در توسعه بخش کشاورزی بسیار مهم دانست و افزود: تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به لحاظ نقش ماهوی خود دارای قدرت و توان بالایی هستند که در صورت برنامه‌ریزی درست بسیاری از مشکلات موجود در بخش توسط اتحادیه‌ها قابل رفع شدن است .
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل تأمین نهاده‌ها و تأثیر آن بر افزایش قیمت‌های گوشت، شیر و لبنیات را که جزء ضروریات زندگی افراد است،گفت: سیاست تولیدکنندگان باید به سمت منطقی شدن قیمت این اقلام باشد .
مدیرعامل بانک کشاورزی تخصیص ارز کافی برای تامین نهاده‌ها توسط دولت را فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان دانست که بتوانند محصول را به قیمت مناسب عرضه کنند و خواستار برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست تولیدکنندگان برای استفاده از این فرصت شد .
براساس این گزارش در این جلسات اعضای هیئت مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی و تعاونی مرغداران مرکز ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه بانک کشاورزی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه راه کارهای ارتقاء تولید ملی در بخش کشاورزی و همچنین مشکلات موجود بخش پرداختند.

قالب دلخواه شما