حضور بانک کشاورزی در جشنواره بین‌المللی اختراعات سوییس

حضور بانک کشاورزی در جشنواره بین‌المللی اختراعات سوییس

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اختراعات در شهر ژنو سوئیس ، زیر نظر فدراسیون بین المللی مخترعان و با شرکت 726 طرح از 45 کشور دنیا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این جشنواره که فروردین ماه سال جاری برگزار شد
شرکت کنندگان در بخش های پزشکی، امداد و نجات، سازه ، ماشین ابزار ، مکانیک و الکترونیک حضور داشتند.
این گزارش می افزاید : در این جشنواره که از سوی 650 روزنامه‌نگار و نمایندگان رسانه های گروهی تحت پوشش خبری قرار داشت ، تیم هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی که با حمایت بانک کشاورزی در این رقابت ها شرکت کرده بود ، مدال نقره و دیپلم افتخار دریافت کرد .
براساس این گزارش تیم پژوهشی چهار نفره دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در کلاس ماشین ابزار با حمایت بانک کشاورزی به جشنواره بین‌المللی راه یافته بود ‏هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی اختراع کرده است که قادر است در بخش کشاورزی و منابع طبیعی توانایی انجام مأموریت های نقشه‌برداری ، مکان یابی ، شناسایی و ... را انجام دهد .
اعضای تیم دانشجویی پژوهشی عبارتند از: رضا کاسی پور ، رضا قوامی پور، پارسا ملک پور و ابراهیم حاجتی که کاسی پور و قوامی پور به ژنوسوئیس اعزام شده بودند .
این گزارش می افزاید : غرفه طرح پژوهشی ایران از سوی حدود 60 هزار نفر از 5 قاره جهان مورد بازدید قرار گرفت و طی آن مسئولان غرفه اقدام به اطلاع رسانی و تبلیغات بانک و پخش پرچم و بروشور دوزبانه کردند.

قالب دلخواه شما